söndag 28 oktober 2012


Hej!

Startar nu upp en ny blogg! Var lite trött på den förra så denna fick det bli. Lite info om vad bloggen ska ha för inriktning och så, jag ska enbart lägga upp bilder i den som då kommer vara djur och natur som då är mitt intresse inom fotografering. 
Jag använder mig av en Nikon d5100 med dens standard objektiv + ett zoom (Tamron SP 70-300mm) som jag för det mesta använder då jag fotar! 
De jag brukar fota är mina två små kaningrisar och familjens hund gäng! Det är de ni kommer få se mest av :-)


Jag skulle nog säga att det är första gången jag fotar månen av den tiden jag haft min kamera.. 
Kanske inte världens bästa bild men ja men ser ju va de är.. Lägg märke till kratrarna i de understa hörnet 
till höger.. 


Ett lastfartyg vid horisonten.. Hägringen gör så den ser rätt fräckt ut. 
Jag har ju redan lagt ut dessa bilder på fb igår men ja, nått måste man ju börja att blogga om.


Sen idag fick jag en hög bra böcker av mamma! :-) Bra att ha i framtiden då man själv ska ta steget och skaffa egen hund!! Kan också vara bra nu med.. Aldrig fel att vara lite på pluggad 

Aja det var la de för de första inlägget.. 
Ska försöka att hålla bloggen i liv fram över


1 kommentar: