lördag 8 december 2012

Hej!!

Underbart med snö och fint väder! Fick superbra bilder om jag får säga de själv, men de som kan om fotografering skulle nog inte säga de samma ;)
Jag och Jolin stack ut och fotade Misa i snön! :-) 

Var tvungen att ha denna som omslags bild på fb :-)


Haha stackars Misa som fick så ut med oss

Hjärtat <3

Fina Misa <3


Tussss<3


Lyssnar på Jolin


Det här vädret har nog Misa väntat på hela året.. Snö är de bästa hon vet :-) 


Jag hade inget solskydd på kameran så denna bilden blev rätt ljus men aja Misa var fin på den..

Härligt :-)


Min lilla söta hund gör bilden helt perfekt <3


<3

Godis i snön 

Misa fångar godis

Detta får bli den sista bilden av dagens inlägg :-) Hoppas alla hade de lika kul som jag hade de idag!!
Tack Jolin för idag och för hjälpen med bilderna, utan din hjälp hade Misa inte kollat in i kameran x)

Foto: Elina Ryberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar