lördag 2 februari 2013

Hej!

Var ute och fotade idag och det var bokstavligen fantastiskt väder ute, helt underbart :o Var till och med lite varmt i solen men snart blir de sån där äcklig blötsnö som kommer över öarna igen :( Aja här är en bild från idag som är fotad från Långholmen "Rörö" där jag bor då och ut över havet och Hyppeln! :) 

Himla gött väder får jag säga.. Bilden är redan ute på fb men aja då får ni la se den igen ;) 
Jag hade inte så mycket att bjuda på i bildväg just nu men detta får duga.



Sen väntar jag på Svar från Teddytassens kaningård! Jag ska ju skicka över min hermelin hona dit nu i mars och för förhoppningsvis så har vi små kaninungar till våren. KANSKE kanske kanske ska jag behålla en. Om det blir så så kommer den lilla att följa med mig till Dingle då jag börjar där. Doorbell får bo hos sin kompis Bollen "Snowball" eftersom han trivs mycket med sällskap och utan så blir han extremt rastlös under dagarna. Det är nog trevligt för både Doorbell och Bollen att ha varandra under den tiden jag inte pysslar med dem. 
Om jag nu skulle behålla en kanin så ska de absolut vara efter Doorbell eftersom hon har ett så underbart snällt temperament som jag verkligen märkt att hennes ungar har ärvt. Jag vill ju ha en kel kanin och helst med lite roligare färger en de Doorbell har. Hugo hade ju fina färger och päls :)
Det var ju tänkt att jag skulle ha med mig Hugo till men han gick ju bort så de gick ju inte. Sen trivs ju Doorbell mkt bättre med en kompis en själv. Aja sen då det är bestämt vilken hane det blir till Doorbell så lägger jag upp bilder :) 
Men jag vill helst ha en hane som heter Donald och han är Bourgogne brokad eller en annan hane som heter Hero och han är Havanna wienertecknad. Båda finns på Teddytassens om någon undrar och båda är Hermeliner.

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar