lördag 25 januari 2014

 Hej!!

Igår var jag och mamma hos tandläkaren och då fick jag fixat resten av tandställningen som skulle in. Har ont i hela munnen av den och känner mig allmänt nere. 
Men vi var också på inne i en djuraffär och där hittade jag en del fina saker. Jag köpte en rosa flamingo som var stoppad med lite pip saker och lite sånt. Sen köpte jag en riktigt bra koppel som hade stretch i mitten. Tyckte också att designen på kopplet var as snyggt och jag funderar på att senare köpa ett till fast i blå? Fick också med mig hem ett rosa halsband från rukka som jag gillade samt två leksaker till. Vet inte vad allt gick på men det var faktiskt en rätt billig affär.
Mamma köpte också 15 fiskar till mitt akvarium. Jag har haft samma fiskar ett bra tag och nu börjar alla yngel se lika dana ut och dom alla är nästan bruna i färgen, så denna gången ville jag ha FÄRG. 10 guppy och 5 platy men jag fick inte bilder på alla :)  
 
 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar