fredag 11 april 2014

Hej!

Påsklov nu och det ska faktiskt bli riktigt härligt! Men kommer sakna Dingle en del under veckan. Kan trösta mig med att jag ändå får en vecka med familj och Nicki. Tänker lägga ner en del tid på att träna Nicki. Eftersom jag går på internatskola så hinner jag inte träna henne förutom den lilla stund jag har på helgen.
   Idag när jag kom hem stack jag och Grim ut och fotade Nicki som vanligt. När jag kom in med henne igen så fick det bli ett bad för Nickis del, hon ska ju bada i allt som går att bada i och då blir man inte så mysig i slutändan. Innan vi kom till Rörö så var det utvecklingssamtal på Dingle för min egen del och då hängde Nicki med. Nicki var med under utvecklingssamtalet och många blev förtjust i henne, men Nicki som alltid är lite försiktig till främlingar. Otur att jag hade glömt min "godispåse" på rummet för annars hade den hjälpt en del med belöning, positiv förstärkning osv.
   Nicki fick idag träffa sin kullbror Sheltoon Butler "Miloo" som min kompis Sandra har köpt. Det är verkligen once in a lifetime att en sån sak händer. Jag tror vi kommer få det riktigt roligt med våra huliganer ;) Nicki och Miloo fick lekt av sig på appellplan och det uppskattades verkligen för deras del.
 Ritza med sin valpmage är ute och springer :)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar