lördag 28 mars 2015

Hejjj, en uppföljning utav det förra inlägget! Har nu fixat lass två utav tre av bilderna. Imorgon kommer min favorit del, snö bilderna! Det snöade sjukt mycket ena dagen under veckan och under en rast stack jag då ner med kameran till appellplanen med Dimma. Jag passar på att ta mycket bilder på henne eftersom jag inte har henne så länge :)
Igår kom jag HEM hem med Dimma och det gick väldigt bra. Det är ju en del hundar där hemma som hon tvingas bo med, men hon klarar det bra. Hon håller sig nära mig och är inte direkt intresserade utav övriga i flocken. Dimma tycker det är trevligare att mysa med övriga folks i familjen.
Jag hoppas på att det blir bra väder under lovet! Jag vill verkligen ha sol och lite vind för att få till några trevliga bilder på tösen. Har också en plan på vad jag ska träna Dimma på under lovet och jag kaaaanske lägger ut någon video på min Instagram (elinaryberg). 

 Har ju i princip alltid på mitt 70-300 mm objektiv och med en hund som gärna är nära föraren finns det bara ett sätt att lösa problemet.... Bollar ;)




 Sååå dålig är jag på svart/vit


 Fullt ös 





 Fina söta Dimma :)
Favorit bilden får avsluta dagen inlägg igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar