torsdag 21 maj 2015

Idag är min sista dag på praktiken över. Men jag åker inte hem idag, eftersom idag så var jag och övriga i elevrådet iväg på ett möte med politiker ang. deras beslut på att inte ta in några nya ettor nästa termin.
Det har varit ganska mycket det senaste runt allt och jag har inte funnit någon motivation till att hålla i kameran eller redigera bilder, men nu det senaste har det varit en avkoppling från allt annat när jag sitter med bilderna och grejar på datorn. 
Här om dagen så var det tänkt att jag och Nicki skulle spåra som vanligt, men jag såg alla gula maskrosor på lilla appellplanen så gick jag dit med kameran istället. Vi tränade lite allt möjligt och hade mest kul på planen. Min lärare i hund såg att jag var där och frågade om hennes hundar fick leka med Nicki. Jag visste att hennes hundar var schyssta så det gjorde mig inget att dom fick umgås. Nicki blev först lite förvånad när hon insåg att den ena hanen var faktiskt en bra bit större än henne. Men kul hade alla tre! Nicki och kelpien Harris tog sig friheten att ta sig ut ur appellplanen genom ett hål och ner i bäcken och bada (som vanligt). ;)






























Inte lika roligt när pojkarna gick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar