fredag 13 november 2015

Hej!
Det har inte blivit av att jag fixat med bilder på ett tag av lite olika anledningar. Men fick massor med motivation nu när jag fick nöjet att passa Nickis bror Texas! Jag ser verkligen likheter i han, små roliga egenheter som hon hade fanns i han. Han var verkligen så som jag vill att min nästa MAS ska vara. Otroligt trevlig och mysig hund! Han och Fabio fungerade bra ihop också. Men idag åkte han hem, längtar tills den dagen jag får chansen att köpa MAS igen. 
Hade glömt kameran hemma, men Jasmine var snäll och lånade ut sin Canon kamera. Det tog ett tag innan jag hittade vart man ens sätter på den, men det funkade tillslut. Inte så mega bra bilder för jag förstod mig inte på kameran riktigt. Min egna kan jag bra, men när det kommer något nytt så blir jag ganska lost ;)

 Sheltoon Bruce "Texas"




 Bröder!
Sheltoon Bruce "Texas & Sheltoon  Butler "Miloo"


 Fabio, Texas, Gizmo och Miloo











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar