söndag 10 april 2016

Whippet valpar

I torsdags när jag satt på min svenskalektion så fick jag ett facebook pm av mamma där det stod att valpningen dragit igång. Jag som egentligen ville vart med och skulle komma hem på kvällen. Men att istället få komma hem och mötas av åtta små underverk är inte heller fel, måste jag erkänna.
Fem hanar och tre tikar blev det. Med färgerna fawn, svart brindle och blå brinle och alla med vitt, var jag inte mindre besviken heller. Underbara att vila ögonen på. 

Mindre tjöt och fler bilder! Valparna har fått sina namn idag och det blev ett tema med låttitlar och bokstaven M. Jag tycker namnen blev väldigt bra! Bilderna med valparna namn på är två dagar gamla och övriga bilder fotade jag igår när några valpar tog sig an en måltid. 

 Hanarna
 Tikarna
 Fabio är så ledsen över att han inte också får vara med inne hos valparna med oss andra
 My Silver Lining
Material Girl
 Material Girl
 Material Girl

 Man In The Mirror
  Man In The Mirror
  Man In The Mirror
 Mr Saxobeat
 Mr Saxobeat
Gänget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar