söndag 9 mars 2014

Hej!

Idag är sista dagen innan jag åker tillbaka till skolan. Har nu vart ifrån Dingle i en hel månad. Kommer sakna Nicki jättemycket och jag undrar hur det kommer gå för henne eftersom hon är så mammig, men det ska nog ändå gå bra. På fredag kommer jag hem iaf och då blir det mys till 110%! Tänk att jag bara kommer få se Nicki på helgerna nu framöver.
Under tiden jag var på APL praktik så beställde jag ett handvävt samiskt koppel av en duktig tjej som sålde. Det ska vara till Misa och jag är verkligen jättenöjd med det!

 Såhär ser det ut! Om ni kollar en gång extra så är det ombytta färger på båda sidorna :)
 Jobbigt att bli fotad ;)
 Misa med nya kopplet! Ska försöka fota henne någon dag då det inte är så blåsigt med.
 Mycket vid idag och det var inte det roligaste för en bebis.

Mussla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar