lördag 12 mars 2016

Tollar-lördag

Ursäkta för dålig uppdatering det senaste! Ska försöka skärpa mig nu när jag har mindre plugg under kommande vecka. 

Hur som helst så inleddes lördagen med att jag, mamma hämtade upp Karin och åkte in till stallet. Mina syskon rider där på lördagarna. Men min, mammas och Karins tankar låg på annat håll. Vi skulle nämligen till Westcoasttollers kennel för att kika på deras små tollarvalpar. Och OJ vad ljuvliga dom var!
Det var en mycket trevlig vistelse, det blev mycket valpgos kan jag säga. En hel del tjöt med kennelmammorna Alva och Eva, samt Lovis :) 
Tänker inte störa mer, jag låter er njuta av alla goa valpbilder som jag knäppte. Detta är del ett av två inlägg. Jag hinner inte göra alla bilder ikväll, övriga kommer imorgon! Tyvärr kan jag inte namnen på alla valparna, men ni överlever nog. 

 Karin med bebis <3














 Pärla, hon stannar på Westcoasttollers kennel
 Coola Agi, passar bebisarna 

Orangea puppysar överallt <3

1 kommentar: