fredag 17 juni 2016

Fyra valpar på vift

Trots att jag har sommarlov så finner jag ändå inte tid att fixa bilder. Men bättre sent än aldrig. Dessa bilder är från tidigare i veckan. Jag tog med mig alla fyra utanför huset och gick omkring. Fördelen när alla fyra är ute ihop är att man får lite space mellan valparna och kameran, valparna får lite mer självförtroende och vågar stå på egna ben.

Idag har jag Fabio, pappa och alla andra hundarna varit ute på förmiddagen. Klockan fyra ska jag jobba i fyra timmar. Fann då en lycka för lite fotoredigering, som annars "aldrig" blir av. Ska träna lite rally med Fabio sen med och om jag hinner, lite stanna övningar med lillan.

 Million Dollar Man "Mille"


 Material Gril "Mika"


 Make You Miss Me "Milea"


 Mille och mamma Ritza


 Saxobeat och Mille
 Saxobeat


 Gris-whippet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar