lördag 25 juni 2016

Glad midsommar!

Igår var det midsommar och det firades nästan likadant som det brukar. Det enda som var "nytt" var att jag jobbade fram till klockan 13 och att sedan Jorge kom vid 14 tiden.
    Det var riktigt trevligt att dansa kring stången, umgås med nära och kära och äta god mat. Jag valde att inte ta med Fabio till stången i år. Det var bara för att jag ville ha fria händer och kunna gå och äta klass och dansa. Men Nellie tog med honom ändå, så han slapp visst inte undan.
    Som sagt så var min älskade Jorge på besök här. Han hjälpte mig med att fotografera bilder på dogsen. Så bilderna utan min stämpel i det vänstra översta hörnet har han fotat. Han är faktiskt inte så dum med kameran ;) 



 Fina lilla karamellhunden Fabio






 Mika <3

 Ritza





1 kommentar: