söndag 7 februari 2016

Antingen eller

Hittade denna i min vän Fridas blogg: http://springandetassar.weebly.com/ 
Jag vill också göra den eftersom det var relevanta föredrar du aningen eller frågor. Men jag kör på eftersom jag inte har något roligt att skriva om. Det går ut på att jag ska markera med fetare text det som jag föredrar hellre. 



Tik eller hane? (förlåt Fabio)
​Liten hund eller stor hund?
Lydnad eller rallylydnad?
Agility eller freestyle?
Spår eller sök?
Halsband eller sele?
Rukka eller Hurtta?
Vanligt koppel eller Flexikoppel?
Stående öron eller hängande öron?
Spaniel eller retriever? (Gillar spaniels väldigt mycket också)
Terrier eller spets?
Tax eller vinthund?
Träna hemma eller träna på klubb? (tränar mest hemma, men hade jag haft närmare till klubben så hade jag gått dit)
Korthårig hund eller långhårig hund?
Godis eller lek? (belöning)
Renrasig eller blandras?
Färskfoder eller torrfoder?
Cesar Millan eller Fredrik Steen?
Arrak Outdoor eller Fritidsfabriken
Acana eller Orijen? (Inte provat någon)
Sam's Field eller Royal Canin? (Bara provat Royal, men gillade inte)
Shejpa eller instruera?
Klicker eller extern belöning?
Vallhundar eller apporterande hundar? (tvinga mig inte pls)
Sällskap eller arbete?
MyDog eller Stockholm Hundmässa? (lätt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar